28 sierpnia 2018

Czym jest Technika Uwalniania? TECHNIKA UWALNIANIA cz. 1

Czym jest technika uwalniania? Twórca techniki uwalniania David R. Hawkins (1927–2012) – wykładowca, znany psychiatra, nauczyciel duchowy. Wraz z noblistą Linusem Paulingiem napisał nowatorską książkę Orthomolecular Psychiatry (Psychiatria ortomolekularna). Jego wybitne osiągnięcia zostały uhonorowane tytułem szlacheckim przez Królową Danii. Opracował Mapę Poziomów Świadomości. Podnoszeniu ludzkiej świadomości poświęcił całe życie. W trakcie poszukiwań najskuteczniejszych sposobów usuwania ludzkiego cierpienia przejawiającego się w […]
28 sierpnia 2018

Jak radzimy sobie z uczuciami, które nas nie wspierają? TECHNIKA UWALNIANIA cz. 2

Jak radzimy sobie z uczuciami, które nas nie wspierają? David R. Hawkins wskazuje, iż korzystamy z trzech sposobów radzenia sobie z uczuciami: Tłumienie i wypieranie Wyrażanie.  Uciekanie.    Tłumienie i wypieranie: – najczęściej stosowany sposób pozwalający na zepchnięcie i odsuwanie problemu na bok, – wypieranie jest nieświadome, a tłumienie świadome, – wypieramy uczucia, ponieważ towarzyszy im poczucie winy i strachu, […]
28 sierpnia 2018

Budowanie marki osobistej to proces

ETAPY BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ Korzyści z budowania marki są oczywiste i nie trzeba do tego faktu przekonywać. Jednak dobrze jest, jeśli jesteśmy w pełni świadomi, że budowanie marki jest procesem, czyli składa się z  pewnych etapów (rys. 1), a należą do nich: ETAP 1 – AUDYT WEWNĘTRZNY  ETAP 2 – ZAPLANOWANIE DZIAŁAŃ ETAP 3 – STRATEGIA KOMUNIKACJI ETAP 4 – […]
23 kwietnia 2017

Polowanie na czarownice – myśli sabotujące a marka osobista

Zastanawiałeś/-aś się kiedyś, dlaczego mając świetne pomysły i potencjał do ich realizacji, nie realizujesz ich tak skutecznie jak byś chciał/-a? Oczywiście, jest to zagadnienie bardziej złożone i nie chciałabym go zbytnio upraszczać, jednak zwrócę uwagę na jeden z jego aspektów. Nasza skuteczność jest istotną częścią naszej marki osobistej, ale również poczucia wartości, pewności siebie, zadowolenia, wpływa nawet na poziom szczęścia. […]
24 lutego 2017

Dwa różne spojrzenia na markę

Różne oblicza marki osobistej Pełne zrozumienie, czym jest marka osobista, jest możliwe, jeśli uchwyci się różnice między dwoma pojęciami, a mianowicie: tożsamością marki i wizerunkiem marki. Silna marka osobista charakteryzuje się tym, że tożsamość naszego wizerunku jest niemal identyczna z wizerunkiem rzeczywistym. Oznacza to, że nasza ocena swojego wizerunku jest tożsama z tym, co o nas sądzą, myślą i mówią […]