STRATEGIA MARKI OSOBISTEJ I/LUB MARKI FIRMY

Szczegóły wydarzenia

Silna marka osobista pracuje dla Nas podczas, gdy My realizujemy swoje marzenia

Jeśli chcesz, aby z Twoją marką osobistą, imieniem i nazwiskiem, kojarzyło się to, co chcesz, a nie to, co czasem powierzchownie odbierają inni.

Jeśli chcesz zwiększyć swoją skuteczność, wzmocnić swoją pozycję osoby godnej rekomendacji.

Jeśli chcesz aby Twoja marka osobista pracowała dla Ciebie podczas, gdy Ty śpisz, realizujesz marzenia, spędzasz czas na hobby, z rodziną.

To oznacza, że ten intensywny warsztat wskaże Ci strategię działania.

Dla kogo przede wszystkim są warsztaty?

  • Przedsiębiorcy chcący posiadać strategię w budowaniu spójnej marki osobistej
  • Osoby zakładające własną działalność gospodarczą
  • Osoby na kierowniczych stanowiskach

Korzyści z posiadania silnej marki osobistej:

  • Wzmocnienie swojej pozycji, jako profesjonalisty i osoby godnej rekomendacji
  • Większa skuteczność w działaniach zarówno na płaszczyźnie biznesowej, jak i osobistej
  • Skracanie procesu decyzyjnego związanego z korzystaniem z naszych produktów czy usług
  • Większa radość z tego co się robi, co ma przełożenie na zmniejszenie stresu i umiejętności samomotywacji do działania

Program warsztatów:

Dzień pierwszy:

Moduł 1. Poznanie struktury i funkcji marki

  • Poziomy marki
  • Góra lodowa brandingu i jej znaczenie na percepcję marki u jej odbiorców 
  • Funkcje marki

Moduł 2. Fundamenty marki osobistej/marki firmy 

  • Wartości jako fundament marki osobistej i marki firmy. Co zrobić, aby wartości były spójne z działaniem?
  • Misja życiowa/misja firmy – jak ją stworzyć, aby była spójna z naszymi wartościami
  • Wizja marki osobistej/marki firmy – pomiar spójności z misją i wartościami
  • Kodeks honory i jego rola w budowaniu marki

Moduł 3. Audyt wewnętrzny

  • Analiza SWOT swojego potencjału, otoczenia/konkurencji
  • Czynniki wpływające na moje zachowanie – mikro i makrootoczenie

Dzień drugi

Moduł 4. Zaplanowanie działań

  • Wyznaczenie obszarów działań 
  • Cele długoterminowe marki osobistej/marki firmy
  • Określenie spójności obszarów z wizją oraz celami
  • Podział celów długoterminowych marki i wyznaczenie działań wraz z celami krótkoterminowymi
  • Wyznaczenie matrycy celów na najbliższy czas
  • Cykl zarządzania jakością DEMINGA w praktyce budowania marki

Moduł 5. Strategia komunikacji

  • Jak i gdzie komunikować o marce – podstawowe zasady budowanie spójnego komunikatu, zaznaczenie wyróżnika marki
  • Mity marketingowe
  • Narzędzia do kreowania marki: platformy kontentowe, społecznościowe, strony www, sampling, sponsoring, public relations, logo, teksty publikowane
  • Strategia działania i etapy jej tworzenia: cel działania a strategia marketingowa – sposób doboru
  • Ocena marki – tworzenie wskaźników oceny marki
  • Warunki i zasady zbudowania silnej i skutecznej marki

Rozdanie certyfikatów i uroczyste zakończenie

Udział w warsztatach pozwoli Ci zwiększyć swój potencjał o wiedzę, umiejętności i kompetencję, a efektem będzie silna marka osobista. 

Nabędziesz wiedzę o:

  • etapach tworzenia marki osobistej
  • roli tożsamości i wizerunku marki osobistej
  • możliwościach wykorzystania marki osobistej
  • narzędziach jakie możesz wykorzystać w celu budowania i kreowania marki osobistej – np. strona internetowa czy FB
  • strukturze strategii kreowania marki

Nabędziesz umiejętności:

  • wykorzystywania swojego potencjału do działań biznesowych
  • właściwego wyboru narzędzi do kreowania marki osobistej
  • zbudowania własnej strategii działania

Pogłębisz kompetencje:

  • dbałości o spójny wizerunek twojej marki osobistej z twoimi wartościami i celami
  • komunikowania o sobie na zewnątrz
  • wyboru odpowiedniej, dla celów twojej marki, strategii działania

Co otrzymasz w ramach warsztatów?

  • 18 godzin intensywnych warsztatów
  • materiały pozwalające na opracowanie strategii działania w budowaniu marki osobistej
  • wsparcie trenerów przez miesiąc po warsztatach
  • 30 dniowe wsparcie merytoryczne nad wdrażaniem opracowanej strategii – 2 godziny indywidualnej konsultacji

PROWADZISZ DZIAŁALNOŚĆ – MASZ MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA – ZAINTERESOWANY NAPISZ

Warsztaty będzie prowadzić:

Anna Nitkiewicz-Jankowska jest doktorem nauk ekonomicznych i przedsiębiorcą jednocześnie. Sama o sobie mówi, że jest „praktykującym teoretykiem”. Od 1998 roku jest nauczycielem akademickim na kilku uczelniach, prowadząc jednocześnie własną działalność gospodarczą realizującą różnie projekty (głównie szkoleniowe – ponad 8 tys. godzin). Jest autorką i współautorką ponad 70 publikacji naukowych, kilku książek. Uczestniczyła i występowała w licznych konferencjach, sympozjach, szkoleniach. Na przestrzeni ostatnich kilku lat zajęła się od strony teoretycznej (efektem doktorat) oraz praktycznej (własne szkolenia), zagadnieniem produktów markowych oraz marki osobistej, tworząc koncepcje i strategie ich budowania.  Autorka książki „Strategia marki osobistej…” Prywatnie szczęśliwa kobieta, żona i mama syna z którego jest niezmiernie dumna.

Informacje praktyczne

Data: 06.10.2018 - 07.10.2018
Godzina: 9:00 - 17:00

Miejsce: Hotel Szafran Czeladź

Wczytuję mapę...