(NIE) EMOCJONALNA STRATEGIA KOMUNIKACJI SILNEGO ORAZ SKUTECZNEGO LIDERA/MENADŻERA

Szczegóły wydarzenia

Relacje w firmie bezpośrednio przekładają się na atmosferę, jakość i warunki pracy. To z kolei wpływa na komunikowanie się i relacje z klientami oraz postrzeganie naszej firmy przez klientów a w efekcie końcowym na efekty sprzedażowe.

(Nie)emocjonalna komunikacja a raczej odpowiednio emocjonalna komunikacja i relacje w firmie bezpośrednio wpływają na komunikację z aktualnymi i nowymi klientami a finalnie na podniesienie sprzedaży.

Menadżer/lider zespołu posiadający umiejętność (nie)emocjonalnej komunikacji staje się bardziej skuteczny i potrafi wzmocnić efektywność zespołu, za czym idą osiągane przez przedsiębiorstwo/organizację efekty.

 

Cel edukacyjny:

Warsztaty z zakresu (nie)emocjonalnej komunikacji ma za zadanie przede wszystkim uczyć prawidłowej, sprawczej i etycznej komunikacji co bezpośrednio przekłada się na relacje w firmie i poza nią. Uświadomienie pracowników na temat sposobów i technik precyzyjnego (nie)emocjonalnego komunikowania się, różnic jakie są pomiędzy ludźmi w związku z postrzeganiem rzeczywistości, naszymi przekonaniami, wartościami, emocjami jakie ma każdy człowiek. To sprawia, że zrozumieją, że każdy jest inny, że różnice w komunikacji wynikają z różnych światopoglądów a nie z tego, że inni robią na złość. Przybliżenie takich zjawisk jak „moja racja”, „ocena”, „moja prawda”, postawa w prowadzeniu relacji wnosi nową świadomość na ten temat i uczy (nie)emocjonalnego komunikowania się pomiędzy ludźmi.

Lider zespołu czy menadżer to taka osoba, która bezwględnie winna posiadać nie tylko znajomość wykorzystania w przewodzeniu zasad (nie)emocjonalnego komunikowania, budowania pewności siebie, swojej marki ale ma niejako etyczny obowiązek posiadania praktycznych umiejętności budowania (nie)emocjonalnej strategii swojej silnej pozycji.

 

Ramowy program warsztatów:

Dzień pierwszy:

I moduł: Filtry rzeczywistości

  • Filtry rzeczywistości i ich wpływ na postrzeganie świata oraz komunikowanie się
  • Czynniki zewnętrzne i wewnętrzne wpływające na filtry rzeczywistości
  • Jak rozpoznać i zapanować nad czynniki zaburzającymi nasze postrzeganie rzeczywistości?
  • Wpływ filtrów rzeczywistości na role menadżera/lidera

II moduł: Anatomia emocji

  • Co to jest emocja?
  • Jakie emocje odczuwamy?
  • Dynamika stanu emocjonalnego. 
  • Mikroekspresje – pierwszy sygnał stanu emocjonalnego.
  • Zarządzanie stanem emocjonalnym czyli co zrobić by emocje nas wspierały.
  • Emocje a mowa ciała jako element wspierający naszą pozycję menadżera/lidera.
  • Związek między emocjami, postawą,  działaniem, skutecznością i pozycja lidera. 

III moduł: Emocje a wartości

  • 8 najważniejszych sposobów myślenia i emocje im towarzyszące. 
  • Postawy emocjonalne i sposoby komunikacji, i budowania relacji. Czyli co powinieneś wiedzieć aby nie sabotować relacji z drugim człowiekiem i świadomie wspierać komunikację z innymi?
  • Jak zbudować strategię działania, komunikacji zgodnie z wartościami i być silnym menadżerem/liderem?
  • Zasady budowania Kodeksu Honorowego opartego na emocjach i wartościach.

Dzień drugi:

IV moduł: Poczuć się (naj)lepiej

  • Czyli 7 technik eliminowania negatywnego stanu emocjonalnego, aktywowania pozytywnego stanu, zarządzania emocjami.
  • Zarządzasz emocjami czy może to emocje rządzą tobą?
  • Jak wyłączyć negatywne emocje aby mieć pełny dostęp do świadomego myślenia i do swoich zasobów wspierających działanie.
  • 7 technik zarządzania stanem emocjonalnym.
  • Diagnoza elementów wpływających na pewność siebie w działaniu.
  • Zasady budowania pewności siebie.

V moduł: Świadomość emocjonalne

  • Emocje a nasza świadomość. 
  • 17 stanów świadomości według Mapy Poziomów Świadomości Dr Davida R. Hawkinsa. 
  • Jakie emocje odpowiadają jakiej świadomości? Co to oznacza? 
  • Boostery samopoczucia. 
  • Siła i Moc w codziennym życiu każdego z nas. 
  • Czym jest świadomość w naszym życiu?

VI moduł: Strategia skutecznego Menadżera/Lidera

  • Jak zbudować realna i skuteczna strategię działania?
  • Co wpływa na naszą opinię Menadżera/Lidera – elementy wpływające na markę osobistą.
  • Dobór odpowiednich narzędzi komunikacji.

 

Efekty warsztatów: 

  • Poznasz najważniejsze sposoby myślenia i wartościowania decyzji
  • Nauczysz się identyfikować poziom wartości rozmówcy i dopasowywać do niego sposób porozumiewania się 
  • Nauczysz się sprawnej, motywującej i etycznej komunikacji z innymi
  • Nauczysz się rozpoznawać z jakim typem rozmówcy mają doczynienia 
  • Dowiesz się z czego wynikają różnice w postrzeganiu rzeczywistości pomiędzy ludźmi aby wyeliminować spory i emocjonalne relacje
  • Nabędziesz umiejętności, jak w czasie rozmowy nie dać sobą manipulować 
  • Zdobędziesz wiedzą, co zrobić, by komunikacja pomiędzy pracownikami była etyczna i efektywna
  • Poznasz techniki, jak być w najlepszym stanie emocjonalnym, by efektywnie kierować rozmową, negocjacją, relacją na pozycji menadżera/lidera
  • Poznasz skuteczne sposoby/ techniki radzenia sobie ze swoim stanem emocjonalnym aby być w jak najlepszej jakości w pracy
  • Nauczysz się uwalniać negatywne emocje
  • Zdiagnozujesz czynniki wpływające na własne zachowania i stany emocjonalne
  • Nabędziesz umiejętności kontroli mowy werbalnej i niewerbalnej podczas różnych stanów emocjonalnych
  • Poznasz zasady budowania Kodeksu Honorowego
  • Zdobędziesz wiedzę, jak zbudować własną strategię silnego i skutecznego menadżera/lidera w oparciu o (nie)emocjonalną komunikację

 

Co otrzymasz w ramach warsztatów?

  • 18 godzin intensywnej pracy
  • materiały do samodzielnej pracy w domu
  • wsparcie trenerów w realizacji działań przez 30 dni od szkolenia

PROWADZISZ DZIAŁALNOŚĆ – MASZ MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA WARSZTATÓW – ZAINTERESOWANY? NAPISZ

Warsztaty będą prowadzić:

Grzegorz Zięba, certyfikowany neurolingwista (Instytut NLP Andrzeja Batki), Master Time Line Therapy i Master Coach NLP (Coaching Division of the American Board of NLP), Trener, Storyteller. W działaniach coachingowych, terapeutycznych i szkoleniowych wykorzystuje wybrane narzędzia z zakresu NLP, Time Line Therapy i Storytellingu. Od wielu lat prowadzę programy mentoringowe i szkolenia motywacyjne dla międzynarodowych korporacji, średnich i małych przedsiębiorstw oraz osób prywatnych. 

Od 7 lat ściśle związany z branżą szkoleniową. Doradzam klientom i szkolę głównie z zakresu komunikacji i relacji międzyludzkich. Swoje doświadczenie zbierałem między innymi współpracując z firmą MS Team Mariusza Szuby prowadząc szkolenia i coachingi z zakresu szeroko rozumianej komunikacji interpersonalnej oraz międzyludzkiej. W roku 2017 założyłem firmę szkoleniową Power Me Up Sp. z o.o., której głównym obszarem działania są szkolenia z komunikacji, indywidualne i grupowe procesy coachingowe, przemówienia publiczne i mentoringi, wyjazdy dla firm i osób prywatnych.

Anna Nitkiewicz-Jankowska, dr nauk ekonomicznych z zakresu Zarządzania i Ekonomiki Usług, Trener marki osobiste, Trener profesjonalnej obsługi klienta, autorka Akademii Marki Osobistej, autorka i manager projektu Silna Marka Hotelu, właścicielka firmy Premium Personal Branding. Działania szkoleniowe, budowanie strategii działania w firmach i dla osób prywatnych na wysokich stanowiskach. Dodatkowo ukończony półroczny kurs Master Business Training w Rowińska Business Coaching: Budowanie zespołów marzeń, Asertywność, Budowanie pewności siebie, 7 zasad zarządzania sobą w czasie. Certyfikowany Revenue Manager.  Profesjonalny Event Manager.

Doświadczenia zawodowe zdobywała przez ostatnie 18 lat między innymi na stanowisku nauczyciela akademickiego na kilku uczelniach (Uniwersytet Śląski, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach, Wyższą Szkołą Teologiczno-Humanistyczną p.k. w Nysie, Akademią Wychowania Fizycznego w Krakowie, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) oraz prowadząc własną działalność gospodarczą w zakresie szkoleń i doradztwa. Na salach szkoleniowych i wykładowych spędziła ponad 8 tys godzin. Współpracowała  w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów z Akademią Osiągnięć, Leadership & Developmen Group,  Europejskim Centrum Edukacyjno-Szkoleniowym „Vademecum”. Opracowywała strategie rozwoju marki firm m.in. z z branży prawniczej, marketingowej, gastronomicznej, kosmetycznej, szkoleniowej, mlm, hotelarskiej, medycznej, produkcyjnej. Budowała struktury sprzedażowe w systemach MLM, prowadziła mentoring i coaching dla liderów zespołów sprzedażowych. W strukturach zarządu budowała i współprowadziła grupy biznesowe oraz stowarzyszenia. Dodatkowe doświadczenia zdobyła jako: prezes grupy BNI, wiceprezes Stowarzyszenia Tyskie Szpilki Biznesu., dyrektor sprzedaży w firmie Mary Kay. Autorka licznych prac, współautorka opracowań strategii marketingowych oraz autorka książki „Strategia marki osobistej…” (2016). Obecnie dodatkowo buduje struktury sprzedażowe i prowadzi grupy systemem mentoringowym jako menadżer w Vantis Holding.

Kompetencje wykorzystywane w pracy trenerskiej rozwijała w: 

  • Akademii Osiągnieć, Leadership Developmen,  Europejskim Centrum Edukacyjno-Szkoleniowym „Vademecum” – Trener Marki Osobistej,
  • Własne otwarte oraz zamawiane szkolenia z zakresu: Budowania marki osobistej, Zarządzania sobą w czasie, Planowania, Strategii marki osobistej, Budowania pewności siebie, Budowania zespołów, Asertywność, Profesjonalnej obsługi klienta
  • praca m.in. z takimi markami jak PKP, Siemens, Geldbach Polska S.A. i ponad 300 klientów indywidualnych.

Informacje praktyczne

Data: 30.06.2018 - 01.07.2018
Godzina: 9:00 - 17:00

Miejsce: Hotel Szafran Czeladź

Wczytuję mapę...