NEGOCJACJE W PRAKTYCE JAKO NARZĘDZIE SKUTECZNEGO LIDERA

Szczegóły wydarzenia

NEGOCJOWAĆ – TO ZNACZY M.IN. KOŃCZYĆ ROZMOWĘ Z POZYTYWNYM DLA SIEBIE SKUTKIEM

Negocjacje są nieodzownym elementem funkcjonowania nie tylko biznesowego. Każdego dnia, każdy prowadzi negocjacje i są one prowadzone na różnych płaszczyznach. Jednak bez względu na temat negocjacje rządzą się podobnymi prawami i zasadami. Niezbędnym jest zatem dla lepszej skuteczności własnych działań posiąść umiejętności negocjacyjne. Kompetencje w tym zakresie wpływają zarówno na osiągane wyniki m.in. biznesowe ale także pozwalają na budowanie trwałych relacji. 

Ważnym jest uświadomienie sobie czym tak naprawdę są negocjacje i kiedy należy je prowadzić a w jakich przypadkach szukać innych rozwiązań. Podczas warsztatów uczestnicy poznają zasady i etapy prowadzenia skutecznych negocjacji, takich dzięki którymi osiągnie się zamierzony cel.

Celem jest pokazanie jak różnorodne strategie i techniki można wykorzystać prowadząc rozmowy mające na celu rozwiązanie sytuacji konfliktowych. Poznanie elementów składających sięna negocjacje i zwrócenie uwagi na jej złożoność wpłynie na bardziej świadome podejście do tego zagadnienia. Najistotniejszym celem edukacyjnym jest nauczenie w jaki sposób należy prowadzićnegocjacje.

Dla kogo są warsztaty?

  • przedsiębiorców
  • menadżerów, liderów zespołów np. sprzedażowych 
  • osób, które chcą skuteczniej kończyć rozmowę

 

Program warsztatów

Dzień pierwszy

 

Moduł I: Istota negocjacji

  • Czym są negocjacje?
  • Kiedy prowadzić negocjacje a kiedy nie • Warunki i zasady dobrych negocjacji

 

Moduł II: Konflikt jako podstawa do negocjacji

  • Istota konfliktu
  • Zasady zarządzania konfliktem
  • Sposoby rozwiązywania konfliktów
  • Jak znaleźć płaszczyznę porozumienia i kiedy warto to robić – praktyczne aspekty

 

Moduł III: Komunikacja w negocjacjach

  • Zasady komunikacji werbalnej w negocjacjach: słuchanie drogą do zwycięstwa, jak stać się do- brym słuchaczem
  • Zasady komunikacji niewerbalnej: dobra obserwacja, panowanie nad mową ciała
  • Asertywność w negocjacjach
  • Emocje w negocjacjach
  • Komunikacja w praktyce negocjacyjnejModuł IV: Rodzaje negocjacji
  • Rodzaje negocjacji i nastawienie negocjacyjne
  • Style negocjowania: nastawienie kooperacyjne lub rywalizacyjne, styl rzeczowy, negocjacje inte-gracyjne
  • Taktyki i techniki negocjacyjne – zadania praktyczne
  • Trudne sytuacje negocjacyjne
  • Cechy dobrego negocjatora

 

Dzień drugi

Moduł V: Fazy negocjacji

  • Przygotowanie
    • Wyznaczanie granic i określanie celów negocjacji,
    • Jak przygotować dobry kwestionariusz negocjacji pozwalający odnieść zwycięstwo? • Jak zaplanować pierwsze spotkanie?
    • Zasady wyboru dobrego negocjatora
  • Faza wstępna
    • Na co należy uważać i przed czym się chronić
  • Faza negocjacji właściwych • Poszukiwanie rozwiązań• Kreatywne podejście
  • Faza końcowa
    • Finalizacja negocjacji – zawarcie porozumienia • Wdrażanie kontraktu
  • Co zrobić, aby zawarty kontrakt był trwały?

 

Moduł VI: Negocjacje w praktyce

  • Ćwiczenia podsumowujące
  •  Analiza i wnioski

 

Udział w warsztatach zwiększy Twoją skuteczność prowadzenia rozmów (prywatnych, biznesowych), dzięki temu, że podczas warsztatów –

Poznasz:

  • warunki i zasady dobrych negocjacji
  • sposoby rozwiązywania konfliktów
  • zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej wykorzystywane w negocjacjach
  • zasady asertywności
  • rodzaje i style negocjacji
  • taktyki negocjacyjne
  • cechy dobrego negocjatora
  • fazy negocjacji

Nauczysz sie:

  • rozpoznać po mowie ciała kontekst prowadzonych negocjacji
  • rozpoznać taktyki negocjacyjne i zmieniać je w razie potrzeby
  • przygotować się odpowiednio do negocjacji
  • przeprowadzić od początku do końca rozmowę negocjacyjną

 

Nabędziesz umiejętności:

  • rozpoznawania konfliktu i zarządzania nim
  • kontroli mowy ciała podczas negocjacji
  • panowania nad emocjami podczas negocjacji
  • umiejętnego wyznaczania granic i celów negocjacyjnych
  • prowadzenia skutecznych rozmów negocjacyjnych, w których osiągnie postawione minimum negocjacyjne

 

Co otrzymasz uczestnicząc w warsztatach?

  • 18 godzin warsztatów z ćwiczeniami praktycznymi
  • materiały pozwalające na pracę w domu
  • wsparcie merytoryczne trenerów przez 30 dni po warsztacie – 2 bezpłatne konsultacje (wartość 700 zł)

Warsztaty będą prowadzić:

Grzegorz Zięba, certyfikowany neurolingwista (Instytut NLP Andrzeja Batki), Master Time Line Therapy i Master Coach NLP (Coaching Division of the American Board of NLP), Trener, Storyteller. W działaniach coachingowych, terapeutycznych i szkoleniowych wykorzystuje wybrane narzędzia z zakresu NLP, Time Line Therapy i Storytellingu. Od wielu lat prowadzę programy mentoringowe i szkolenia motywacyjne dla międzynarodowych korporacji, średnich i małych przedsiębiorstw oraz osób prywatnych.

Od 7 lat ściśle związany z branżą szkoleniową. Doradzam klientom i szkolę głównie z zakresu komunikacji i relacji międzyludzkich. Swoje doświadczenie zbierałem między innymi współpracując z firmą MS Team Mariusza Szuby prowadząc szkolenia i coachingi z zakresu szeroko rozumianej komunikacji interpersonalnej oraz międzyludzkiej. W roku 2017 założyłem firmę szkoleniową Power Me Up Sp. z o.o., której głównym obszarem działania są szkolenia z komunikacji, indywidualne i grupowe procesy coachingowe, przemówienia publiczne i mentoringi, wyjazdy dla firm i osób prywatnych.

Anna Nitkiewicz-Jankowska, dr nauk ekonomicznych z zakresu Zarządzania i Ekonomiki Usług, Trener marki osobiste, Trener profesjonalnej obsługi klienta, autorka Akademii Marki Osobistej, autorka i manager projektu Silna Marka Hotelu, właścicielka firmy Premium Personal Branding. Działania szkoleniowe, budowanie strategii działania w firmach i dla osób prywatnych na wysokich stanowiskach. Dodatkowo ukończony półroczny kurs Master Business Training w Rowińska Business Coaching: Budowanie zespołów marzeń, Asertywność, Budowanie pewności siebie, 7 zasad zarządzania sobą w czasie. Certyfikowany Revenue Manager.  Profesjonalny Event Manager.

Doświadczenia zawodowe zdobywała przez ostatnie 18 lat między innymi na stanowisku nauczyciela akademickiego na kilku uczelniach (Uniwersytet Śląski, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach, Wyższą Szkołą Teologiczno-Humanistyczną p.k. w Nysie, Akademią Wychowania Fizycznego w Krakowie, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) oraz prowadząc własną działalność gospodarczą w zakresie szkoleń i doradztwa. Na salach szkoleniowych i wykładowych spędziła ponad 8 tys godzin. Współpracowała  w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów z Akademią Osiągnięć, Leadership & Developmen Group,  Europejskim Centrum Edukacyjno-Szkoleniowym „Vademecum”. Opracowywała strategie rozwoju marki firm m.in. z z branży prawniczej, marketingowej, gastronomicznej, kosmetycznej, szkoleniowej, mlm, hotelarskiej, medycznej, produkcyjnej. Budowała struktury sprzedażowe w systemach MLM, prowadziła mentoring i coaching dla liderów zespołów sprzedażowych. W strukturach zarządu budowała i współprowadziła grupy biznesowe oraz stowarzyszenia. Dodatkowe doświadczenia zdobyła jako: prezes grupy BNI, wiceprezes Stowarzyszenia Tyskie Szpilki Biznesu., dyrektor sprzedaży w firmie Mary Kay. Autorka licznych prac, współautorka opracowań strategii marketingowych oraz autorka książki „Strategia marki osobistej…” (2016). Obecnie dodatkowo buduje struktury sprzedażowe i prowadzi grupy systemem mentoringowym jako menadżer w Vantis Holding.

Informacje praktyczne

Data: 22.08.2018 - 23.08.2018
Godzina: 9:00 - 18:00

Miejsce: Hotel Szafran Czeladź

Wczytuję mapę...