Regulamin sklepu

  1. Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę (nazywanej dalej w regulaminie „Sprzedawcą”): Premium Personal Branding
    ul. Szpaków 2B/12
    41-200 Sosnowiec, PL
    NIP: 6291746019   tel. +48 501 603 333 email: kontakt@annanitkiewiczjankowska.pl
    Sprzedawca zarejestrowany jest w Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6291746019.
  2. Składając zamówienie Klient zawiera ze sprzedawcą umowę na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sprzedawcę.
  3. Dane osobowe umieszczone są w bazie danych i przetwarzane wyłącznie dla potrzeb Sprzedawcy, zgodnie z polityką prywatności.
  4. Sprzedawca nie przetwarza danych związanych z kartami kredytowymi. Dane te są pobierane i przetwarzane bezpośrednio przez firmy realizujące płatność dla Sprzedawcy, na oddzielnych, zabezpieczonych bezpiecznym szyfrem, stronach.
  5. Klient ma prawo do wglądu swoich danych oraz ich poprawiania.
  6. Klient może żądać uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
  8. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego, komórkowego lub adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia i kontakt w sprawie złożonego zamówienia.
  9. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą realizowane.
  10. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyłączeniem okresów kiedy przeprowadzane są konserwacje serwisu.
  11. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, Sprzedawca niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym Klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.
  12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
  13. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  14. Do każdego zamówienia sprzedawca wystawia faktury VAT.
  15. Zamówione towary są wysyłane są do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej i kuriera. Usługi są realizowane w miejscu realizacji usługi.
  16. Koszty przesyłki zależą od sposobu płatności i wartości zamówienia i obliczane są indywidualnie na stronie z zamówieniem. Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający, z wyjątkiem zamówień, przy których koszt wysyłki na podanej stronie zostanie obniżony do 0 zł.
  17. Zapłata za towar i przesyłkę może być uiszczana przelewem na wskazane na stronie zamówienia konto bankowe, za pośrednictwem jednego z systemów płatności on-line lub przy odbiorze przesyłki.
  18. Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy przewozowej.
  19. Kupujący udziela Sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w imieniu Kupującego z firmą przewozową (Poczta Polska S.A.) w celu przesłania za ich pośrednictwem zakupionych produktów.
  20. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni i zależy od wyboru dostawcy i od tego, czy zamówiony towar jest aktualnie w magazynie. Zazwyczaj czas ten wynosi do 1-3 dni.
  21. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.
  22. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
  23. Zakupione i dostarczone towary są szczelnie zapakowane.
  24. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze sprzedawcą. Reklamacje uwzględniane są wyłącznie w uzasadnionych przypadkach.
  25. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
  26. Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować (odstąpić od zawarcia umowy) w ciągu 30 dni od dnia odebrania przesyłki pod warunkiem, że produkt nie był używany, kopiowany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Pieniądze Klient otrzymuje przelewem bankowym (dlatego prosimy podać dokładny numer konta). Koszt dostawy nie podlega zwrotowi.
  27. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane (paczka nie została wysłana) istnieje możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia. Należy wtedy skontaktować się ze Sprzedawcą.
  28. Oferta jest ważna na terenie Polski oraz jeśli jest możliwość wyboru innego kraju, również za granicą.

W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt ze Sprzedawcą.

Anna Nitkiewicz-Jankowska