PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA czyli jak sprawić, aby sprzedawać bez sprzedawania

Program dla ludzi, którzy chcą aby każdy jego klient czuł, że dostaje coś więcej niż tylko to za co płaci.

Jeśli chcesz, aby klienci sami pytali czym się zajmujesz. Jeżeli chcesz, aby Twoi klienci wracali do Ciebie i dawali Ci najlepsze rekomendacje. Jeśli chcesz, aby Twoi klienci Ci ufali i czuli się bezpiecznie pod Twoją opieką. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoi pracownicy mają narzędzia pozwalające na obsługę z najwyższymi standardami. TO SPRAWDŹ, MOŻE TO JEST PROGRAM DLA CIEBIE.

Prowadzisz własny biznes, pracujesz u kogoś i każdego dnia spotykasz się z klientami, którzy zawsze są zadowoleni z tego, że trafili właśnie do Ciebie. Twoi klienci zawsze do Ciebie wracają, bo czują się perfekcyjnie obsłużenie, gdyż dałeś im możliwość kupić to czego właśnie potrzebowali. Klienci pamiętają Twoją osobę i polecają Twoją obsługę, a skąd to wiesz, bo wielu nowych klientów mówi, że przyszli z polecenia..

Czy to jest opis Twojej profesjonalnej obsługi klienta?

Jeśli tak, to gratuluję. Jeśli jednak czujesz, że można by było COŚ poprawić w tym zakresie, nie zastanawiaj się za długo CO TO MOŻE BYĆ I JAK TO ZROBIĆ, TYLKO ZRÓB.

Spotykając się z właścicielami firm, sklepów, punktów usługowych itp., często słyszę, że zastanawiają się, co jeszcze można zrobić, żeby klienci wracali, co zrobić żeby klienci sami Nas rekomendowali, co zrobić … Jestem typem obserwatora, więc za każdym razem, jak sama odwiedzam takie miejsca, przyglądam się, jak obsługiwani są klienci, sama jestem klientem więc czuję i widzę. Czasami obserwuję drobne błędy, czasami są to rzeczy fundamentalne, które sprawiają, że odwiedzane miejsce nie jest warte zapamiętania. Odbierane i wykonywane telefony, maile, programy partnerskie lub ich brak, i wiele innych elementów składają się na całość profesjonalnej obsługi klienta.

Program warsztatu jest autorskim programem, który pozwoli dopracować do perfekcji Waszą profesjonalną obsługę klienta.

BIORĄC UDZIAŁ W PROGRAMIE

  • zidentyfikujesz mocne i słabe strony Swojej obsługi klienta
  • opracujesz nowe standardy obsługi Swoich klientów
  • znajdziesz elementy obsługi Swoich klientów, które pozwolą Ci być w tej dziedzinie unikatowy, zapamiętany, rozpoznawalny
  • Ty i twoi pracownicy zdobędą nowe umiejętności sprzedażowe

PROGRAM DZIAŁANIA

20, 30 lub 40 godzin indywidualnych warsztatów
skrypty z ćwiczeniami pozwalające na indywidualną pracę
otrzymasz narzędzia do zastosowania

JAK WYGLĄDA PRACA?

  • przeanalizujemy obecny stan i istniejące standardy obsługi klienta
  • opracujemy nowe standardy obsługi Twoich klientów
  • odkryjemy mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia, obsługi Twoich klientów
  • przeprowadzimy warsztaty z każdego aspektu obsługi klienta, tak abyś potrafił/a następnym razem takie warsztaty dla swoich pracowników przeprowadzić samemu
  • warsztaty, aby miały praktyczne zastosowanie będziemy prowadzić w różnych miejscach i różnych formach

CO TRZEBA ZROBIĆ, ABY PROGRAM PRZYNIÓSŁ OCZEKIWANE REZULTATY?

  • zaangażować się na 100%
  • być otwartym na nowe spojrzenie
  • zanim ocenisz czy odrzucisz wypróbuj
  • uwierz w Siebie i swój potencjał