4 marca 2016

Czy można zarządzać Sobą w czasie ?

W tym artykule zostaną poruszone dwa istotne zagadnienia CZAS i ZARZĄDZANIE. Hasła te Encyklopedia PWN definiuje następująco: „czas – to kolejność występowania po sobie zjawisk i zdarzeń, a także np. to wielkość w fizyce służąca do chronologicznego szeregowania zdarzeń zarządzanie – to zbiór działań zmierzających do osiągnięcia określonego celu związanego z interesem (potrzebą) danego przedmiotu zarządzania, realizowanych w następującej sekwencji: planowanie, […]
4 lutego 2016

Funkcje Marki

Czy znasz biznesowe funkcje marki?     Marka osobista daje wiele możliwości i mam nadzieję, iż nie muszę Cię o tym przekonywać. Możliwości te można rozpatrywać na różnych płaszczyznach np. prywatnej, zawodowej, społecznej itd. W tym artykule zajmę się funkcjami biznesowymi marki osobistej (podobne funkcje będą w przypadku marek produktów czy organizacji).     Marka, aby mogła być skuteczna, musi spełniać trzy podstawowe […]
20 stycznia 2016

Góra lodowa personalbrandingu … czyli jak zbudować silną markę osobistą?

Pojęcie „góry lodowej brandingu” funkcjonuje w literaturze już od lat 90-tych. Analizując wielopłaszczyznową naturę marek oraz bogactwo jakie niesie samo pojęcie „marka”, można wnioskować, że proces budowania marki nie należy ani do szybkich, ani do prostych a już z całą pewnością do tanich. Góra lodowa, jak wszyscy wiemy, w ok. 15-20% wystaje ponad taflę wody i to jest to, co […]
20 stycznia 2016

Najważniejsze jest „Tu i Teraz”

Kilka lat temu nie miałam czasu na nic, byłam bardzo aktywna zawodowo, dążyłam do bycia idealną matką, chciałam być wyśmienitą kucharką, wspaniałą żoną, świetnym pracownikiem, skutecznym przedsiębiorcą….. i tutaj mogłabym po prostu napisać BYŁAM ZOSIĄ SAMOSIĄ. Czy Ty też starasz się być taką Zosią (męska wersja Zosi też jest)? Wówczas zastanawiałam się, jak to jest, przecież tylu ludzi, jak mi […]