23 kwietnia 2017

Polowanie na czarownice – myśli sabotujące a marka osobista

Zastanawiałeś/-aś się kiedyś, dlaczego mając świetne pomysły i potencjał do ich realizacji, nie realizujesz ich tak skutecznie jak byś chciał/-a? Oczywiście, jest to zagadnienie bardziej złożone i nie chciałabym go zbytnio upraszczać, jednak zwrócę uwagę na jeden z jego aspektów. Nasza skuteczność jest istotną częścią naszej marki osobistej, ale również poczucia wartości, pewności siebie, zadowolenia, wpływa nawet na poziom szczęścia. […]
24 lutego 2017

Dwa różne spojrzenia na markę

Różne oblicza marki osobistej Pełne zrozumienie, czym jest marka osobista, jest możliwe, jeśli uchwyci się różnice między dwoma pojęciami, a mianowicie: tożsamością marki i wizerunkiem marki. Silna marka osobista charakteryzuje się tym, że tożsamość naszego wizerunku jest niemal identyczna z wizerunkiem rzeczywistym. Oznacza to, że nasza ocena swojego wizerunku jest tożsama z tym, co o nas sądzą, myślą i mówią […]
17 lutego 2017

Marka osobista a jakość życia odbiorców

W jaki sposób marka osobista może podnosić jakość życia odbiorców? Osoby o silnej marce osobistej dzielą się swoją wiedzą (bez względu na jej rodzaj) i doświadczeniem (życiowym i biznesowym). Sposób ich działania i to, co mówią (a także myślą, chociaż tego na pierwszy rzut oka nie widać), jest spójny z ich wartościami, z nimi samymi. Osoby te są po prostu […]
5 lutego 2017

Czym tak naprawdę jest MARKA OSOBISTA?

Co to jest marka?  Powszechną i najczęściej pojawiającą się definicją marki (brand) jest określenie jej jako: nazwy, znaku, symbolu, rysunku lub kombinacji tych trzech elementów, stworzonych w celu identyfikacji dóbr lub usług firmy oraz dla odróżnienia ich oferty od oferty konkurencji[1]. W przypadku marek osobistych nazwą będzie imię i nazwisko, a znakiem, symbolem będzie np. osobisty podpis, parafka, z kolei […]
23 listopada 2016

Wszyscy jesteśmy kłamcami ?!

Dla mnie to będzie pytanie, dla Ciebie może to być stwierdzenie, nasz sposób postrzegania tej kwestii może BYĆ inny, co nie oznacza, że któryś będzie lepszy lub gorszy. „Jesteś kłamcą. I nie jesteś w tym odosobniony. Każdy jest kłamcą. Opowiadamy sobie historie, ponieważ w gruncie rzeczy jesteśmy przesądni. Snujemy opowieści, aby znaleźć drogę na skróty, ponieważ jesteśmy zbyt przytłoczeni nadmiarem […]